.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون ارشاد اسلامی مازندران :
کانون های مساجد مازندران از اعتبارات استانی سهمی ندارند !
شمال نیوز : وی در ارتباط با بهره‌مندی از بودجه استان بیان کرد: از محل بودجه‌های استان اعتباری به کانون فرهنگی هنری مساجد اختصاص داده نشده است.....

شمال نیوز : مسؤول کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: این کانون از محل اعتبارات استانی سهمی ندارد و در سال جاری ریالی در اختیار این نهاد قرار نگرفت.

به گزارش شمال نیوز ، محمد فوقی  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بسیاری از برنامه‌های فرهنگی در سطح کانون مساجد برگزار می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌های کانون مساجد با توجه به نیازهای فرهنگی استان و حتی مناطق برگزار می‌شود.

مسؤول کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران در ادامه به فعالیت کانون فرهنگی هنری مساجد ویژه خواهران در استان اشاره کرد و افزود: در 500 مسجد رابط ویژه خواهران در حال فعالیت هستند، همچنین طرح توسعه کانون فرهنگی مساجد در مناطق روستایی از چند سال گذشته شروع و در حال فعالیت است.

وی از راه‌اندازی یک‌هزار و 59 کانون فرهنگی در سطح استان خبر داد و گفت: 666 کانون فرهنگی هنری روستایی و 394 کانون فرهنگی شهری در استان فعال است.

فوقی اضافه کرد: به لحاظ کمی در تعداد کانون مساجد از برنامه پنجم جلو هستیم و برای برنامه ششم به دنبال کیفی‌سازی خدمات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت کانون فرهنگی هنری در سطح مصلاهای استان نیز شروع شد که از 46 مصلی استان، 12 مصلی دارای کانون هستند که به شبهات پاسخ می‎دهند.

مسؤول کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران با اعلام اینکه پنج کانون فرهنگی مساجد در سطح دانشگاه‌های استان راه‌اندازی شد، افزود: در صورت آمادگی دانشگاه‌ها ظرفیت برای راه‌‎اندازی این کانون وجود دارد.

وی با اعلام اینکه فعالیت کانون فرهنگی هنری مساجد در استان سطح‌بندی شد، گفت: میزان اعتبارات به کانون‌های مساجد استان بستگی به میزان فعالیت و رتبه‌بندی اختصاص می‌یابد.

فوقی با اشاره به فعالیت کانون فرهنگی هنری مساجد در ایام تابستان، یادآور شد: در ایام تابستان یک‌هزار و 39 کلاس کلاس برگزار شد که اطلاعات و گزارش 455 کلاس ارائه شده است.

وی با اعلام اینکه فعالیت تخصصی کانون مساجد در سطح استان در دستور کار قرار گرفت، گفت: 24 کانون تخصصی در زمینه‌های مختلف راه‌اندازی شد که قرار است تعداد فعالیت‌های تخصصی کانون‌ها افزایش پیدا کند.

مسؤول کانون فرهنگی هنری مساجد استان با اعلام اینکه در سال جاری 18 میلیارد تومان اعتبار ملی برای مازندران در نظر گرفته شده است، افزود: این اعتبارات به صورت مقطعی در اختیار کانون‌ها قرار می‎گیرد.

وی در ارتباط با بهره‌مندی از بودجه استان بیان کرد: از محل بودجه‌های استان اعتباری به کانون فرهنگی هنری مساجد اختصاص داده نشده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی 26 مهر 1395
سلام اقای فوقی عزیز از اعتبارات کشوری استفاده فرما ؟؟؟؟!!!!دنبال استانی نباش
مازنی 27 مهر 1395
بی عرضگی از مدیران ارشاد استان است که توان جذب ندارند . چرا برخی مجموعه ها که مدیران قوی دارند اعتبارات خوبی جذب می کنند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.